Μετάβαση στο περιεχόμενο
Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Always Active

Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

HMU Logo

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

English

ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού: Ομιλία «Digital Marketing in Practice»

To Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) είχε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσει, την Τετάρτη 18-01-2023, ως καλεσμένο ομιλητή τον κ. Παρλιάρη Δημήτριο, Strategist / Adstronomers.

Η ομιλία του με θέμα «Digital Marketing in Practice» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού μαθήματος «Σύγχρονες Μέθοδοι Προώθησης και Διανομής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις».

Σκοπός της ομιλίας ήταν να βοηθήσει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να κατανοήσουν την έννοια της επικοινωνίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και να τους εξοικειώσει με τη μεθοδολογία ανάπτυξης μίας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.

Στη συνέχεια, η κα Κατερίνα Θωμαΐδου, συνεργάτης της Adstronomers και φοιτήτρια του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του ΕΛΜΕΠΑ, παρουσίασε το πρακτικό παράδειγμα της καμπάνιας #EinaiStoDikoSouXeri που η εταιρεία υλοποιεί για λογαριασμό της ΑΜΚΕ Με οδηγό το Διαβήτη και της Novo Nordisk Greece.