Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης, από τις 25 έως τις 27 Σεπτεμβρίου 2025, το 10ο Διεθνές Συνέδριο Advances in Tourism Marketing (ATMC), το οποίο φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Τουρισμού https://bat.hmu.gr/, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης, του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Κρήτης, του Δήμου Ηρακλείου και την ευγενική υποστήριξη της Paralos Hospitality και του Wines of Crete.
Το συνέδριο συγκέντρωσε πάνω από 250 ερευνητές από 28 χώρες, με 164 συμμετοχές σε φυσική παρουσία και περισσότερες από 120 επιστημονικές παρουσιάσεις. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν διακεκριμένοι διεθνείς ομιλητές από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Αυστραλία, εστιάζοντας σε θέματα αιχμής για το μέλλον του τουριστικού μάρκετινγκ.
- Τεχνητή Νοημοσύνη & Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον Τουρισμό
- Βιωσιμότητα, Πολιτιστική Κληρονομιά & Τοπική Ταυτότητα
- Δημιουργικές Βιομηχανίες, Γαστρονομία & Αφήγηση Ιστοριών
- Destination Branding & Data-Driven Marketing Στρατηγικές
Οι σύνεδροι συμμετείχαν επίσης σε βιωματικές δράσεις γύρω από την κρητική γαστρονομία, την παραδοσιακή μουσική και την πολιτιστική ταυτότητα της Κρήτης, με επισκέψεις σε Κνωσό και Αρχάνες.
Το συνέδριο ATMC συγκαταλέγεται ανάμεσα στα σημαντικότερα διεθνή επιστημονικά συνέδρια τουριστικού μάρκετινγκ και αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής κοινότητας του τουρισμού.