Περιγραφή διαδικασίας
- Διαπίστωση βλάβης ή ανάγκης συντήρησης σε χώρους των κτιρίων ή του εξοπλισμού τους, από τους χρήστες, μέλη του προσωπικού του ΕΛΜΕΠΑ.
 - O χρήστης ή ο/η υπεύθυνος/η του χώρου και αν δεν υπάρχει, η Γραμματεία της Σχολής, υποβάλλει αίτημα στο Τμήμα Συντήρησης της Τεχνικής Υπηρεσίας μέσω της πλατφόρμας https://mitos.hmu.gr για την αποκατάσταση των βλαβών των οικοδομικών, ηλεκτρολογικών, μηχανολογικών και υδραυλικών υποδομών των κτιρίων, του εξοπλισμού τους καθώς και για τη συντήρησή τους.
- Σε περίπτωση εκτεταμένης συντήρησης ή επισκευής:
- Ενημέρωση του/της Κοσμήτορα/ρος.
 - Εισαγωγή του θέματος στην Κοσμητεία.
 - Απόφαση της Κοσμητείας για αίτημα εκτεταμένης συντήρησης ή επισκευής.
 - Η Γραμματεία της Σχολής υποβάλλει αίτημα στο Τμήμα Εκτέλεσης Έργων μέσω της πλατφόρμας https://mitos.hmu.gr επισυνάπτοντας την απόφαση της Κοσμητείας.
 
 
 - Σε περίπτωση εκτεταμένης συντήρησης ή επισκευής:
 - Παρακολούθηση της διεκπεραίωσης αποκατάστασης βλαβών μέσω της πλατφόρμας https://mitos.hmu.gr .
 







